Radio viano 639

Alt vedrørende teknik
Besvar
Viano
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. aug 2017, 19:58

Radio viano 639

Indlæg af Viano »

Hej
Vores radio er begyndt at drille. Ca 90% af gangene vi tænder kommer der kun Mercedes logo og navn frem i displayet og der sker ikke mere. Der kommer ej heller lys i knapperne og uanset hvad man trykker på sker der ikke noget og efter nogle minutter slukker den igen. Få gange sker det at den tænder normalt og kan spille lidt tid inden den så pludselig finder på at slukke igen.
Er radioen helt færdig eller kan den mon reddes???
pullman
Indlæg: 130
Tilmeldt: 18. mar 2016, 06:03

Re: Radio viano 639

Indlæg af pullman »

Viano skrev:Hej
Vores radio er begyndt at drille. Ca 90% af gangene vi tænder kommer der kun Mercedes logo og navn frem i displayet og der sker ikke mere. Der kommer ej heller lys i knapperne og uanset hvad man trykker på sker der ikke noget og efter nogle minutter slukker den igen. Få gange sker det at den tænder normalt og kan spille lidt tid inden den så pludselig finder på at slukke igen.
Er radioen helt færdig eller kan den mon reddes???
Jeg har nøjagtigt samme problem med en R klasse, den har gjort det før og sidste gang var det et lille backup batteri som var gået, denne gang er det lille ekstra batteri i orden, det er desværre ikke unormalt at de går i stykker med alderen...
Viano
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. aug 2017, 19:58

Re: Radio viano 639

Indlæg af Viano »

pullman skrev:
Viano skrev:Hej
Vores radio er begyndt at drille. Ca 90% af gangene vi tænder kommer der kun Mercedes logo og navn frem i displayet og der sker ikke mere. Der kommer ej heller lys i knapperne og uanset hvad man trykker på sker der ikke noget og efter nogle minutter slukker den igen. Få gange sker det at den tænder normalt og kan spille lidt tid inden den så pludselig finder på at slukke igen.
Er radioen helt færdig eller kan den mon reddes???
Jeg har nøjagtigt samme problem med en R klasse, den har gjort det før og sidste gang var det et lille backup batteri som var gået, denne gang er det lille ekstra batteri i orden, det er desværre ikke unormalt at de går i stykker med alderen...

Tak for svar. Hvor finder jeg det lille backup batteri?
Bri_jac
Indlæg: 569
Tilmeldt: 3. mar 2009, 19:34
Geografisk sted: Sunny Sorø

Re: Radio viano 639

Indlæg af Bri_jac »

prøv at åbne radioen, jeg vil gætte på den sidder på en print
W639 2005 (2020-)
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
Viano
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. aug 2017, 19:58

Re: Radio viano 639

Indlæg af Viano »

Bri_jac skrev:prøv at åbne radioen, jeg vil gætte på den sidder på en print
Super, tak :-)
Besvar