Erfaring med Dynavin Comand søges

Alt vedrørende teknik
Besvar
jjakobse
Indlæg: 139
Tilmeldt: 22. jun 2010, 16:49
Geografisk sted: Horsens

Erfaring med Dynavin Comand søges

Indlæg af jjakobse »

Hej alle,

Ansporet af et andet indlæg her på siden vedr. installation af Dynavin Comand kit;

http://autoimport.dk/mercedes_webcatalo ... 521100305/

Er jeg lige nysgerrig for at høre om der er nogen herinde der har erfaring med dette system, er det bare "plug & and play" som Gørløse skriver, eller er der andre forhold man skal have i tankerne.

Og så er jeg usikker på om jeg skal bestille det anlæg med MOST eller CANBUS, men det har Gørløse vel styr på... :)

Mit drev i bagagerummet er brændt af, så alternativet er enten et nyt (læs brugt) drev, eller tage konsekvensen og skifte Headunit til Dynavin istedet...

Så jeg erfaringer/tanker er meget velkomne..!

Ps, Har lagt mærke til at skuffen under mit nuværede Comand ikke længere vil åbne efter at drevet er blevet koblet fra. Nogen der ved om denne skuffe vil virke igen hvis jeg går over til Dynavin modellen.. Ikke noget stort issue, men bare rart hvis den virkede igen.
//
Jesper

Nuværende og tidligere MB'ere:

E320 CDI Avantgarde 2007
E220 CDI Classic 2008
E220 CDI Avantgarde 2007 (Totalskadet)
C250 TD Elegance 1996 (Solgt)
E270 CDI Classic 2000 (Solgt)
Brugeravatar
BTE
Indlæg: 250
Tilmeldt: 7. dec 2009, 21:49
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Erfaring med Dynavin Comand søges

Indlæg af BTE »

Hej Jesper,
Jeg har monteret et par Dynavin, godt nok ikke i en mercedes, men i et par bmw'er. Jeg syntes produktet ser fint ud og har også en nogenlunde god bruger flade. De helt nye produkter kan opgraderes til Android 4.
Som alt andet "kopi" fungere det ikke altid som oprindelig produkt. Dens menu kan godt virke en anelse langsom, og benytter man sig af den "standard" menu er udseendet ikke den nyeste grafik/teknologi der er anvendt.
Kortet skal bestilles ved siden af og opdaterings muligheder er begrænset.
Skuffen under enheden vil ikke kunne anvendes efter montering.
Enheden er plug-and-play

Alt i alt et nogenlunde produkt der gøre hvad den skal, den gøre det ikke til UG og det er ikke kina menu! :)
tni1962
Indlæg: 14
Tilmeldt: 1. nov 2011, 14:07
Geografisk sted: Slagelse

Re: Erfaring med Dynavin Comand søges

Indlæg af tni1962 »

Jeg har lige købt MBE til Mercedes w211. Også Android.

Jeg vil lige sige at du kun pt kan opgraderer til Android ver 2.2.

Det er faktisk umuligt at få support på den for der er ingen som kan hjælpe.

Pæn radio og virker origenal. Det er et ok alternativ men ville vælge comander i dag
//Torben
Besvar