Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Alt vedrørende teknik
aknedude
Indlæg: 65
Tilmeldt: 1. feb 2015, 15:47

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af aknedude »

Jeg har bestilt en Headphone amp på ebay, den sætter du imellem så forstærker den lyden fra tlf. og den suger strøm fra 12v udtaget i handskerummet.
W204320CDI
Indlæg: 26
Tilmeldt: 16. feb 2012, 18:57
Geografisk sted: Østjylland

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af W204320CDI »

Er der ikke noget med, at problemet kan løses med en firmware opgradering af Command anlægget?. Jeg fik det i hvert fald gjort hos Mercedes, hvorefter jeg fik et menupunkt med titlen "Boost" under AUX-indstillingerne. Dette løste problemet med den lave lyd ved tilslutning til AUX-stikket.
W204 - 320 CDI - årgang 10/2007 (model 2008)
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af Alex B J »

W204320CDI skrev:Er der ikke noget med, at problemet kan løses med en firmware opgradering af Command anlægget?. Jeg fik det i hvert fald gjort hos Mercedes, hvorefter jeg fik et menupunkt med titlen "Boost" under AUX-indstillingerne. Dette løste problemet med den lave lyd ved tilslutning til AUX-stikket.
Lige præcis hvad der står i det indlæg jeg har linket til
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
buddha_uffe
Indlæg: 44
Tilmeldt: 18. feb 2015, 11:23

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af buddha_uffe »

W204320CDI skrev:Er der ikke noget med, at problemet kan løses med en firmware opgradering af Command anlægget?. Jeg fik det i hvert fald gjort hos Mercedes, hvorefter jeg fik et menupunkt med titlen "Boost" under AUX-indstillingerne. Dette løste problemet med den lave lyd ved tilslutning til AUX-stikket.
Jeg kan vælge denne "boost" funktion. Er det kun på AUX den boost er aktiv..? For så er mine problemer da løst.. :D

Sidespring: jeg har i dag monteret træk på bilen. Thule 13 polet kabelsæt med egen Can boks. (Jaeger boks) skal der kodes noget..?
aknedude
Indlæg: 65
Tilmeldt: 1. feb 2015, 15:47

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af aknedude »

Hvis du slår Boost til skruer du op for aux indgangen ikke andet,.
buddha_uffe
Indlæg: 44
Tilmeldt: 18. feb 2015, 11:23

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af buddha_uffe »

Super, mange tak til dem der har svaret. Jeg er helt ny i Mercedes verdenen.. Har kørt i alt muligt andet tysk. (Læs: vw, BMW og Audi).
Schak
Indlæg: 50
Tilmeldt: 12. nov 2011, 08:28

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af Schak »

I min C 320 fra 08 er det ikke nødvendigt med en ekstra forstærker, jeg skruer helt op for lyden på tlf, og i menuen i command (under lyd, men kan kun
kaldes frem når aux-mode er valgt, der vælger jeg boost istedet for normal, så spiller det rigeligt højt)

Lars
buddha_uffe
Indlæg: 44
Tilmeldt: 18. feb 2015, 11:23

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af buddha_uffe »

Ja jeg fandt også denne boost funktion i menuen, nu dur det.. :-)
aknedude
Indlæg: 65
Tilmeldt: 1. feb 2015, 15:47

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af aknedude »

Hvilke modeller er det der kan få denne opdatering? min er fra 10/07 med flip skærm kan den få denne opdatering.'så jeg ken få denne BOOST knap.
(krydser fingre)
W204320CDI
Indlæg: 26
Tilmeldt: 16. feb 2012, 18:57
Geografisk sted: Østjylland

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af W204320CDI »

aknedude skrev:Hvilke modeller er det der kan få denne opdatering? min er fra 10/07 med flip skærm kan den få denne opdatering.'så jeg ken få denne BOOST knap.
(krydser fingre)
Yep - det er jeg næsten helt sikker på, at du kan. Du skal dog på autoriseret Mercedes værksted, idet opdateringen kræver en Stardiagnose. Få det evt. gjort i forbindelse med et alm. serviceeftersyn.
W204 - 320 CDI - årgang 10/2007 (model 2008)
aknedude
Indlæg: 65
Tilmeldt: 1. feb 2015, 15:47

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af aknedude »

prøver lige at tjekke med mercedes
Brugeravatar
JayZee
Indlæg: 287
Tilmeldt: 4. mar 2014, 13:16
Geografisk sted: Svendborg

Re: Bluetooth telefonering = musik streaming..?

Indlæg af JayZee »

https://www.commandonline.co.uk/mercede ... e_cls.html

virker med iPod og iPhone 4S - ved ikke om der findes lignende for iPhone 5 og 6??
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Besvar