Hej
Min dejlige W 123 280 ce har fået slør i gearvælgeren til automatgearet, dvs den er svær
i få præcis i frigear og i P tricker den ikke kontakten til startmotoren. Det er vist nogle klare plastik
bøsninger som skal skiftes, men skal man til både nedefra og oppefra?
Venlig hilsen
Jesper, Århus
280 CE Gearskifte
Re: 280 CE Gearskifte
Hej Jesper, jo der sider 2 plastik bøsninger som skal skiftes nedefra.
Opgaven er klart nemmest med det rigtige værktøj, som er en special tang man bruger til at presse de nye bøsninger i med.
Husk at det skal havde massere af fedt
Det med at du aktivere starteren ved at sætte den i P eller andre gear, lyder til at du skal havde skiftet din gearvælger kontakt, kunne forstille mig at baklyset forsyning i kontakten for forbindelse til starter lockup signalet.
Opgaven er klart nemmest med det rigtige værktøj, som er en special tang man bruger til at presse de nye bøsninger i med.
Husk at det skal havde massere af fedt
Det med at du aktivere starteren ved at sætte den i P eller andre gear, lyder til at du skal havde skiftet din gearvælger kontakt, kunne forstille mig at baklyset forsyning i kontakten for forbindelse til starter lockup signalet.
Re: 280 CE Gearskifte
Tak for svar.
Jeg troede at det var de to her
Jeg tror at det er fordi der er så meget slør at den ikke rigtig når i P
stilling, for den kan godt starte nå jeg sætter i N.
Jeg troede at det var de to her
Jeg tror at det er fordi der er så meget slør at den ikke rigtig når i P
stilling, for den kan godt starte nå jeg sætter i N.
Re: 280 CE Gearskifte
Undskyld, jeg misforstod det. Troede du mente at den trikkede starter motoren ved at du satte den i et bestemt gear:-)
Start med at skifte bøsningerne og eventuelt lige justere skifter stangen lidt
Start med at skifte bøsningerne og eventuelt lige justere skifter stangen lidt