Bedste sted at købe reservedele?

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Besvar
Olav
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16. sep 2010, 12:55

Bedste sted at købe reservedele?

Indlæg af Olav »

Jeg har været så heldig at finde en rigtig fin W126 - 280 SE fra 81. Det er min første Mercedes og jeg er totalt solgt. Jeg har haft et utal af andre biler men det her er altså kvalitet på et helt andet niveau!

Standen er ret fin for en 29'årig bil, men der er lige et par småting jeg skal lave. Den eneste større mekaniske ting er at jeg skal have skiftet bremser foran.

Jeg søger derfor tips til hvor jeg finder de billige gode reservedele. Jeg skal bruge nye kalibre, skiver og klodser til foran.

Bremsedelene skal være nye, men jeg skal også bruge venstre side af chrome-listen til kofangeren foran og den er sgu for dyr i ny. Nogen der kender gode ophuggere på Sjælland der kunne have sådan noget?

Både gode og dårlige erfaringer modtages med glæde! Hvis de kan afhentes i Københavnsområdet er det et plus.

På forhånd tak,
Olav, Rødovre
jjakobse
Indlæg: 139
Tilmeldt: 22. jun 2010, 16:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Bedste sted at købe reservedele?

Indlæg af jjakobse »

Hej du,

Jeg ville prøve www.bildelsbasen.se

Det er billigt og de sender til DK....

Mvh

Jesper
//
Jesper

Nuværende og tidligere MB'ere:

E320 CDI Avantgarde 2007
E220 CDI Classic 2008
E220 CDI Avantgarde 2007 (Totalskadet)
C250 TD Elegance 1996 (Solgt)
E270 CDI Classic 2000 (Solgt)
bachko74
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16. aug 2010, 12:04
Geografisk sted: Hjørring

Re: Bedste sted at købe reservedele?

Indlæg af bachko74 »

Kig evt. en tur forbi Gørløse Autoophug, de har både nye og brugte reservedele til MB :D
http://autoimport.dk/
Olav
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16. sep 2010, 12:55

Re: Bedste sted at købe reservedele?

Indlæg af Olav »

Hej

Tak for jeres svar.

Jeg købte bremsedele hos refako. Billigt og hurtig levering. Monterer det i weekenden.

Købte lak-spray og -stift samt nye skrabelister til vinduerne hos gørløse. Også hurtig levering.

Mangler dog stadig en chrome-liste til forreste kofanger (venstre hjørne) til en god pris :wink:

/Olav
MB300SE
Indlæg: 7
Tilmeldt: 27. okt 2009, 10:55
Geografisk sted: Gentofte

Re: Bedste sted at købe reservedele?

Indlæg af MB300SE »

Hej Olav.

Gørløse er et rigtig godt bud, men de er nu lidt dyre. Et andet godt bud er Autobremsen www.autobremsen.dk i Rødovre.

Ærgerligt for mig at du har købt en 280 fra 81. Jeg har en komplet 300SE fra 86 til salg som reservedelsvogn.
jwj
Indlæg: 5
Tilmeldt: 24. nov 2010, 12:06

Re: Bedste sted at købe reservedele?

Indlæg af jwj »

Besvar