Positiv oplevelse på Mercedes Benz i Malmø.

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Besvar
ThomasDK
Indlæg: 239
Tilmeldt: 23. maj 2013, 18:36

Positiv oplevelse på Mercedes Benz i Malmø.

Indlæg af ThomasDK »

Som kritisk kunde, skal man også være klar til at anerkende gode oplevelser.

Har hele vinteren kørt rundt med en sprinkler beholder som lækkede de sidste 1½ liter når man fyldte den helt, så jeg kørte ind på 07:30-24:00 Ekspress Service i Malmø, da jeg pludselig havde et par fridage i sigte.
Ventede kun få minutter før jeg fik en super betjening.

Efter at have kigget i ½ time fandt mekaniker Kim lækagen ved varmeelementet i beholderen, og nye stumper blev bestilt til den efterfølgende dag.
Jeg kørte så derud kl 07:30 her til morgen, og blev henvist til deres fine kunde venteområde hvor jeg så min bil på liften bag glasvæggen hvor Kim skruede på den. Mellem den og mig var der så kaffemaskine og gratis oste sandwich i en glaskuppel, og TV / WLAN. Jo det gik da lige an at sidde der i 2 timer og vente.
Der sad andre afdæmpede forretningsfolk med deres iPads lige som jeg selv, det var slet ikke en larmende taxa pausestue, hvor folk hele tiden spørger "hvor meget har du så kørt hjem i dag?". Ganske udemærket.

Da jeg fik regningen lød den på 1.725 SEK hvilket er 1.454,35 DKR i dagens kurs. Det er 2½ times arbejde i alt, inklusive diagnose dagen før, lidt reservedele for 88 + 32 kr samt han lige fyldte sprinkler beholderen helt op til kanten inden udkørsel. Og så er det i Express Service.
Set i relation til basis timeprisen på 1.500dkr for folk uden taxa aftale hos MB CPH i snorregade (Ref et info skilt der hænger på væggen derinde), skal Malmø da have en chance igen fremover.

Syntes det er en yderst rimelig pris, her kan AUDI/BMW i hvert fald ikke være med længere.
Billede
2015 E350 Bluetec AMG/ 4 Matic/ Airmatic/ Fyr/ HarmanKardon/ Nightpackage
2010 E350 CDI Avantgarde /Airmatic /HarmanKardon Logic 7®
1999 E300TD Elegance (rust modellen)
Zoom
Indlæg: 223
Tilmeldt: 28. dec 2013, 13:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Positiv oplevelse på Mercedes Benz i Malmø.

Indlæg af Zoom »

Det kunne være man skulle overveje at køre derover og få lavet service :D

Mvh.
Thomas
2011 Mercedes E200 2.2 BE Aut 7 Stc. (2012 model)
2009 VW Golf VI 2.0 TDI 110 HK

2011 Skoda Octavia Combi Elegance 1.6 TDI CR DSG7
2004 VW Touran 2.0 TDI Highline
2002 Ford Mondeo 2.0 Trend
1995 Golf III 1.8 CL
1991 Honda Civic 1.6i-16
ThomasDK
Indlæg: 239
Tilmeldt: 23. maj 2013, 18:36

Re: Positiv oplevelse på Mercedes Benz i Malmø.

Indlæg af ThomasDK »

Tjah måske det godt kan betale sig, jeg fik lavet service i efteråret, det var 50.000km A3, det kostede 6.379 SEK = 5.368,57 Dkr til dagens kurs. Det er da ok.
Der var engang de var virkeligt mystiske på MB Malmø og jeg fik en underlig oplevelse for 7-8 år siden, så der tog folk til Ysta Bilcenter ved Ystad, men de virkede helt ok nu.
Man skal bare aftale at man venter, ellers tror de bare man kører hjem (lokalt) til de ringer. Der bor jo mange Danskere i byen.
Ellers kan man lunte ned til Jägersro Center en kilometer væk, og shoppe og hænge lidt ud.
Billede
2015 E350 Bluetec AMG/ 4 Matic/ Airmatic/ Fyr/ HarmanKardon/ Nightpackage
2010 E350 CDI Avantgarde /Airmatic /HarmanKardon Logic 7®
1999 E300TD Elegance (rust modellen)
Besvar