Hej Mercedes Forum
Skal til at investere i en Mercedes E klasse st. car 220 CDI, årgang 2006. Har 2 modeller i kikkerten, den ene er en facelifted model med 170 hk, og den anden er med 150 hk (ikke facelifted). Begge modeller har kørt ca 400.000, og i følge sælgere fuld servicebog. Udover design forskel og de 20 ekstra hestekræfter, er der så generel forskel på de 2 modeller, og hvilken model ville I vælge ?
Ser frem til at høre nærmere.
Mange hilsner
Steen65
PS. Har også overvejet en E 280 CDI fra samme årgang, men jeg går udfra at 220 CDI kører en del længere på literen.
E klasse 220 cdi 170 hk vs 150 hk
Re: E klasse 220 cdi 170 hk vs 150 hk
Til enhver tid havde jeg valgt en E220 i 170Hk udgave
Re: E klasse 220 cdi 170 hk vs 150 hk
Steen65 skrev:Hej Mercedes Forum
Skal til at investere i en Mercedes E klasse st. car 220 CDI, årgang 2006. Har 2 modeller i kikkerten, den ene er en facelifted model med 170 hk, og den anden er med 150 hk (ikke facelifted). Begge modeller har kørt ca 400.000, og i følge sælgere fuld servicebog. Udover design forskel og de 20 ekstra hestekræfter, er der så generel forskel på de 2 modeller, og hvilken model ville I vælge ?
Ser frem til at høre nærmere.
Mange hilsner
Steen65
PS. Har også overvejet en E 280 CDI fra samme årgang, men jeg går udfra at 220 CDI kører en del længere på literen.
Hej
Var i samme overvejelser som dig, og efter at have prøvet 280'eren blev den den; pyt med at den går lidt kortere på literen.... lækker V6 og silkeblødt 7 trins automatgear....
Smiler stadig bredt hver gang jeg skal køre i den, selvom jeg har haft den i 3 år!
--
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Re: E klasse 220 cdi 170 hk vs 150 hk
280eren køre super godt. Der er desværre bare mange som har været uheldige med at motoren står af på 280eren og 320eren (Om642 motor)
Man kan være lidt forbyggende med at bruge oil system cleaner ved hvert olieskift, da fejlen somregl stammer fra oliepumpen som taber tryk eller oliekøleren som stopper til
Man kan være lidt forbyggende med at bruge oil system cleaner ved hvert olieskift, da fejlen somregl stammer fra oliepumpen som taber tryk eller oliekøleren som stopper til