W126 560 SEC ekspert.!

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

W126 560 SEC ekspert.!

Indlæg af Administrator »

Hejsa, Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med en fra klubben/forum som ved "næsten" alt om en 560 SEC, jeg skal i gang med at arbejde på sådan en og det kunne være rart at få lidt fif og andre ting inden man kaster sig ud i det.
På forhånd tak "Chili" :lol:
(Sjælland)
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Hej Chili

Er det dit første projekt?
Hvor meget skal du lave?
Hvor gammel er 126éren
m.v. Fortæl fortæl hehe! :D

Jeg har en 500sec fra 87´og skal igang med renovering der er nogle ting vi kan drage fordel af ved fælles opgave og erfaring, hvis du skulle være interesseret. Ang. fælge har du defekte originale eller skal du bare have originale.

M.v.h.

Allan
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Hejsa,

Jeg har været en tur i Berlin og hente en 560 SEC årgang 1988 , sort med læder og det hele 190.000 km, jeg ved ikke hvornår jeg skal have plader på den, det haster ikke. Jeg har før kørt 500 SE så jeg kender en del til w126 modellen, men derfor kunne det være rart at snakke med andre som har sådan en model. Jeg skal have andre fælge på (lorinser), lige nu sidder der nogle voldsomme 18" med lavprofil. Umiddelbart skal der ikke laves det store, selfølgelig skal bremserne udskiftes hele vejen rundt, eller funker det hele. Hilsen "chili" Benny
Besvar